Mrvalptmr Merhaba anneler baby me temizleme pamuğu kullanıyorum ama fiyatı bayağı arttı başka marka kullanan var mı tavsiyesi olan ?
ZeynepAdam Mrvalptmr bende suarada bekleyeyim elimde var ama almaya klaktigimizda da pahali artik :( gecen gun gordum 80 kusur olmus
balannesiii Mrvalptmr kac aylık bebeğin canım ıslak mendile neden gecmiyosun? Ben 3aya yaklasınca ıslak mendile gectim bir sıkıntıda yaşamadım sleppy ıslak mendilini kullanıyorum internetten alıyorum hesaplıya geliyor
Mrvalptmr balannesiii 6 buçuk aylık ama dermatit var doktor yasakladı ıslak mendili pişiyor hemen bizde pamukla siliyoruz 🤷🏻♀️
balannesiii Mrvalptmr anladım canım daha önce civilden almıstım ben 1 ay önce markası ipekti sanırım 4.5 tldi
pamukkuzum Mrvalptmr o da mı pahalandı offf 🤦♀️ çok memnundum ıslak mendile daha çok para veriyoruz gibi geliyordu 🤷♀️