Ozge93- Merhaba kızlar. Kıızm 1 aylık grıp oldu bugun doktora goturdum. Azıtro 200 ile enfluvır 12 mg verdı doktor. Bebegı kucuk olup bu ıkı ılacı kullanan varmı acaba. İyi geldımı alerjık bı durum oldumu
Ozge93- HelensMom bi anda genızlerı hırıldamaya basladı burnu tıkandı huzursuzdu bu yuzden aksama dogruda tıkanıklıgı artınca bugun doktora goturduk