Kaganozge Keeee biz dün olduk, aslında iyiydi ancak gece ateşi yükseldi bi anda. 38,5 gördük. Ki şu anda bile yüksek. Calpol veriyorum 6 saatte bir. Kıyamıyorum, içim gidiyor resmen. 😔
fazilet001 Kan ilacını asla kullanma attim bile çöpe dier 2 cocugumdada kullanmamıştım. Bizde iki gün önce olduk asi yavrum bacaklari nasil şişti taş gibi oldu bacakları ve ağlama krizleri