Algan-29-06 çok haklısınız, benim de ilk bebeğim full endişe tedirginlik :)) hatta sağlık ocağı hemsiremizle aramız iyidir bana bu kadar endişe ettigim için “ SSK annesi olmayın lütfen” demişti, çok gülmüştüm, hakikaten öyleyim çünkü. Gündüz sürekli çocuğu izleyip eşime mesaj atıyorum, “çocuğun dudağı mor gibi geliyor kansız mıdır, sarılık hala geçmemiş gibi, bu çocuk sürekli kusuyor acaba üşüttü diye mi” vs vs sürekli adamı darliyorum :))