Fatmanisa14 Kizlar bebeklerin durumu nasil benimki surekli ıkınıp kızarıyor uykudan uyanıyor sizde de varmi bu durum
Beyziikoo Fatmanisa14 Gaz sancısı geliyor olabilir kızımda çok ıkınırdı doktora sorduğumda bağırsakları çalışıyor vücut yeni alışıyor bu döneme demişti 😍
Pembecik Fatmanisa14 bnm de 17.10 bizdede gaz var damla yazdı doktor ama çözmedi. Onun dışında bi bebekle ölmüş gibi hissediyorum hiç bi işim yetişmiyo :))
HelensMom Fatmanisa14 ben de 4 ekimde doğum yaptım benim bebeğim de sizin bebeğiniz gibi sürekli ıkınıyor kıpkırmızı hep, gaz sebebiyle muhtemelen