Begonvil1 İnternette de mağazalarda da ayımıza uygun yok. Bir tane sipariş verdim o da biberona uymadı. Acaba nerede satılır kullanan var mı?
FiltreKahve Begonvil1 inanın bende bulamıyorum yok hiç bir yerde. Çareyi biberonun ucunu azıcık kesmekte buldum. Ama o da iyice açıldı artık resmen parçalandı ama benimkiler memnun bu durumdan iki dk da cok cok içip bitiriyorlar 😂
Annis-ogul Begonvil1 kac ay icin istiyorsunuz bnde class biberon ucu var.klasik biberon uyumlu 2 numara
GiybetReis Begonvil1 hangi ay istiyorsunuz? https://ty.gl/b2b55rgsbe 3ay burda var ben burdan almıştım. Philips avent natural https://ty.gl/ozit5hdzs5 Bu da 4numara 6ay
Begonvil1 FiltreKahve evet benimki de parçalandı ucu ve çok hızlı bitiyor mamanın yarısı ağzından fışkırıyor hatta o yüzden değiştirmek istiyorum
Begonvil1 Annis-ogul klasik olanı sipariş ettim sanırım yanlışlıkla uymadı cam biberona benimkinin ağzı daha geniş
neslihanuz1 Bende bulamadığım için ucuna lansinoh taktım kapanırken zor oluyor ama akıtmıyor tommie tippie de oluyormuş onu deneyin isterseniz . Karaborsa da resmen bu emzikler
Begonvil1 neslihanuz1 lansinoh biberon var bende ama hiç denedim bir deneyeyim ama tipleri farklı sanmıyorum olmaz. Tommy evet tip olarak benziyordu o olabilir bak
Annis-ogul Begonvil1 natural kullaniyorsunuz o zaman😇bnde oyle hata ettim boşuna aldim .açtığım ixin iade edemedim
CollininAnnesi Begonvil1 ben 3 numarasını dolap uygulamasından 0 olarak buldum. Yazın almıştım. Oraya bakabilirsiniz