Kızlar oğlum 17 aylık hareketli bir çocuk. Evde bir sürü oyuncak var ama çok çabuk sıkılıyor oynanamak istemiyor . Ya dedim sıkılmıştır farkli birşeyler deneyim, dün oyun hamuru yaptım yok birkaç dakika bakıyor sonra istemiyor .hicbirseyle oyalamıyorum .istoyor ki sürekli atlayacak ,ziplaycaak vuracak birşey yapsın .eline geçirdiği her yüksek nesneyi mutfak tezgahına bakmak ,çıkmak için kullanıyor. Ne yapacağım ben . Dışarı çıkıyoruz ama havalar o kadar soğuk ki oglene doğru ancak çıkabiliyoruz. Siz nasıl yapıyorsunuz bana biraz akıl verin neler yapabilirim?