_Evlat_kokuSu_ Tam olarak aralarında 2 yaş 3 ay olacak. Bir kızım var bir de oğlum olucak Aralıkta aramıza katılacak inşallah küçük bey. 🙏🏻
Şöyle söyleyeyim, benim yanımda kimse yok. Yardımcı olabilecek teyze dayı hala anneanne babaaanne kimse. Ben tek başımayım. Buna rağmen istedik, oldu. Sadece eşim var. Aralıkta doğucak yaza kadar toplamış olur baya,yazında evde durmayız daha. Ablasıda gezer eğlenir. Biz çıkamasak dahi, ablamız babayla gezer gider gelir.
Ek olarak şunu söyleyeyim, ben kızıma tuvalet eğitimi verdim. Yemek ben yediriyorum, kendi yediği şeylerde var tabiki. Uyku düzeni iyi. Benim kızım uyumsuz, huysuz değil. Sakin,ılımlı,sevecen, uysal bir çocuk. İlk çocuğun mizahıda önemli tabiki kardeş olunca değişecek, huyu suyu değişecek. Biz doğduğundan beri şuan 25 aylık bir kere bile ayrılmadık. Benim yanımda başka bebek çocuk hiç görmedi. Beni paylaşmak onu zorlayabilir. Dengeyi kuracağız inşallah. 🤗