Merhaba güzel anneler. Bebeğimde son 2 gündür çıkan gaz sancıları nedeniyle doktorum 2 tane probiyotik önerdi. Forbiome veya bifidrop damla olabilir dedi. Bunlardan sizin kullanıp memnun kaldığınız var mı? Veya başka öneriler varsa desteğinizi bekliyorum 🙏🌸💞