Perismom Kızlar bebeğim henüz 34gunluk. Hamileyken dışım kırıldı şimdide o dış çürümeye başladı acayip agriyor. Apse için antibiyotik felan verirler diye düşünüyorum. Emzirirken dis tedavisi olan var mi?
deletedmom173 Perismom benim dişimde çürümüş tü ameliyat oldum dişimden bir sıkıntı yaşamadım antibiyotikte vermişti emzirdiğiniz için düşük miktarda veriyorlar bir hekimle görüşün ihmal etmeyin geçmiş olsun