Adoga-21 Merhaba anneler bugün covid olduğumu öğrendiğim 3. Günüm ☹️ 4 aylık bebegım var ebdişheliyim siz bu süreci nasıl atlattınız acaba ?
Elvinravza Adoga-21 bol probiyotik bol C vitamini ve susuz kalmayın atlatırsınız Allah’ın izni ile çok geçmiş olsun🙏
Adoga-21 Elvinravza teşekkür ederim alıyorum ıhlamur meyve sebze tüketiyorum bol bol ama kızıma bir şey olmasından korkuyorum🥺
Elvinravza Adoga-21 hiç korkmayın inşallah maskenizi çıkarmayın bol ellerinizi yıkayın temas ederken bende geçirdim ufak bebeğimle bu şekilde sorunsuz geçirdik ❤️