alchn Yanında kesinlkle yüksek ses olmadi . yani oğlumu etkileyen hiç bişey olmadı hep çok dikkat ettik. Evde tek başına yan odaya gitmez kolidora çıkmaz LED var heryerde karanlık bir ortam değil ama gitmez beni görmesin odada çığlık atıyor bagriyor en ufak yukardan komşudan ses gelsin hemen koşar gelir kucağıma anlatıyorum oğlum komşu abla yukarda bak böyle ses oluyor dokundu da her zaman tepkisizce anlatıyorum. Yanlız gidebilirsin bizim evimiz annem diye her korumasında yanında oldum ve söyledim . İki yaşına 26gun var nasıl geçer bilmiyorum. Sizlerin başına geldi mi geldiyse nasıl davrandınız acba
mihrosum alchn benım kızımda en ufak sesı sorgular. Karsı komsu kapıyı kapatır sorar ust kattaki yurur kosar bana sorar. Ucak gecsin sorar. Yani ufacık sese bune der. Hele ki annem dıger odadaysa ve yuksek sesle bısı getir dersem cok korkuyor. Valla canım eve kaydırak aldım vızır vızır kayıyor Du artık kaymıyır korkuyor neden anlamadım bende
Evrim1906 alchn hep mi öyleydi bebeğiniz yada Bi sesten korktu muhtemelen o aklına geliyor eşinizle tartışmanızı falan duymuş olabilir oda travma ya sebep malesef yada siz hamileylen yüksek Bi sesten ani olarak bişey den korktuysanız oda fazlasıyla etkiliyor
alchn Evrim1906 Esimke hiç tartışmayiz arada biraz yüksek sesle konuşsak bile oğlum olunca hiç asla çok dikkat ediyoruz etkinmesin diye . Ama evet hamileyken ilk defa köye gittim ve çok korktum gece uyuyamadım ve hala bende o korku kaldı rahat edemem yatamam köyde
Evrim1906 alchn bişey anlatacağım ama saçma gelebilir benim bebeğimin de süt alerjisi vardı en ufak bişey yese içinde süt ürünü bulunan hemen alerjisi tetiklerdi instagram da barış muslu diye biri var onu takip etmeye başladım ve bebekte olan çoğu problem gebelikte yaşanan sıkıntılarmış ve bende son aylarda baya sıkıntı yaşadım hatta bu yüzden bebeğim erken doğdu kuvez de kaldı neyse alerjisi tetikledi 2.ayında sonra 7.ayında bebeğime derin uykudayken konuştum anlattım onunla hiç bir alakası olmadığını çok sağlıklı bir bebek olduğunu herşeyi yiyip içebilisin falan diye 6 7 defa yaptım bu uygulamayı ve şimdi 1 yaşında sütü çok rahat içiyor alerjisi geçti normalde 2 yaşında falan geçiyor. Dediğim gibi bazılarına çok saçma gelebilir sizde konuşun o uykuya daldığı zaman korkularınızla bebeğinizin alakası yok korkma sen güvendesin sağlıklı sın korkacak hiç bişey yok deyin bence denedim ve oldu. Hatta elimde egzama çıktı benim iş yapamaz oldum acıdı kaşındı su topladı suya dahi dokunmadım araştırdım terk edilme korkusuymuş nedeni düşündüm ve eşimle tartışmamız geldi aklıma o zaman çıkmaya başlamıştı çünkü kendime de aynı şekilde konuştum yatmadan iş yaparken ne zaman aklıma gelirse şimdi hiç bişey kalmadı tabi bu süre içinde kullanmadığım krem kalmamıştı ama nafile umarım anlata bilmişimdir. Uzun oldu kusura bakmayın
Mrs_Mert alchn kızım 2 yaşında. O da böyleydi hatta arada hâlâ böyle. Yukarıda bişey düşsün koşup kucağıma atlıyı, karanlıkta arka odaya gitmez, banyodan su sesi gelsin hemen gözüme bakar ne oluyo diye. Her seferinde açıklıyorum biraz daha düzeldi gibi