Seda-erva 1 haftalık bebeğime sütüm yetersiz geldiğinden devam sütüde veriyorum. Her mama sonrası hıçkırık tutuyor. Neden olabilir?
Bebegimm1 Seda-erva midesi genisliyor mamadan kaynakli degil anne sutude alsa o zmanda hickirir yani yeterli beslendigi icin ve cigerleri acildigi icin hickirirlar normal yani emziriyorsaniz o sekilde geciyr hickirigi
Atesbabys Seda-erva benimde bebeğim 2 aylık oldu sürekli her emmeden ya da mamdan sonra hickiriyordu. Doktorumuza sorduk diyafram kasları guclendigi için oluyormuş