Kızlar 13 aylık kızım var çok sinirli bir bebek çok küçükkende böyleydi hiç uysal bir bebek değildi kendini sevdirmez sevmek isteyince ittirir ağlar yada vurur sarılma öpme gibi şeyleri de yok ben onunla oyun oynarken bi süre ilgilenmezsem telefonu falan elime alırsam o zaman gelir yanıma eğilir yüzüme bakar tatlı tatlı ilgilen demek istiyor yani arada da gelir kucağıma saniyelik yatar tüm dünyalar benim olur o an ama sonra hemen kalkar gider insanlara karşı hiç yabancılık çekmez pandemi bebesi olmasına rağmen beni bırakır gider mesela ağlamaz arkamdan böyle durumlar yaşayan var mı aranızda yoksa ben biryer de eksiklik mi yapıyorum