Kızımın Süt alerjimiz var 4 ay 17 günlüğüz
enfeksiyon ve bağırsak iltihabı gecirdik antibiyotik kullandık ve gene aynı gibi oluyor
36.9 derecesi suan. Geciren annelerden tavsiye almak istiyorum. Neden olur ? Önlem için neler yapıyorsunuz ve uykuda gözleri kapalı şekilde aglıyor mu gaz mı iltihap mı secemedim