Dinaeliz Merhabalar, her bebegin gelisimi farklıdır oncelikle, uzmanlar 8aya kadar bebeklerin desteksiz oturmasi icin zamani oldugunu soylerler. Sizin bebeginiz de 8aylik olmus doktora gitmenizde fayda var hem iciniz rahat etmis olur bazi bebeklerin gelisimi gec olabiliyor ama altinda bir sey var mi yok mu bakilmasi onemli🌸 İnsallah hicbir sorunu yoktur🙏🏻