7.5 aylık bebeğim 1 hafta 10 gündür ortalama kakasını günde iki kere cok az miktarda ne cok sert ne cok yumuşak kabızlıga yakın yapıyor 1 haftadır iki güne bir gün kurusu buharda haşlayıp yediyorum çorbalarına zeytinyağ koyuyorum 4 gün önce ilac kullanımını bıraktık grip gibiydi aferin assit iki şurup kullandı onlar mı böyle yaptı acaba kafama taktım bu sorunu ne zaman rahatlatacak diye bacaklarını bisiklet hareketi de yaptırıyorum faydası yok 😔