Dün kargom gelmiş markete çıkmıştım kızımla tekefonuda evde unutmuşum geri dönmedimde. Kargocu benii aramış ama tabi telefon evde sonra geri gitmiş. Aradım eve gelince şubeden gelin alın dediler tamam dedim. Bugün otomatik bi arama geldi kargonuzun adrese teslim istiyormusunuz diye bende evet dedim gelirmi kargom