kaansmom Bekarkende hep düzensizlik yaşadım sancıdan bayıldığımı bilirim evlendim yine ,doğum yaptım 22 aylık oldu oğlum yine düzensiz regl oluyorum her ay gecikiyor 10-15 gün bu durumda olan varmı
2minosprenses kaansmom var ben nerdeyse 40 gunu gecti daha olmadim iki cubuk test yaptim negatif bu sabah kan testi verdim 3 te bakacam insallah bisey yoktur her ay artik biktim ciden ya 🤦♀️
Tr6615 kaansmom gittim defalarca ama yumurtaların tembeldir denildi hamile kaldım doğurdum bu seferde bebeği emzirdiğini için adet gecikmemin normal olduğunu söyledi anlamadım ki düzenli hiç degil adetim geçen ayın 13 ünde olmam gerekirken hala olmadım korunuyorum ona rağmen hamilelik testi yaptım şükür hamile değilim çok sıkıntılı ya adet düzensizliği