Kızlar saçlarım gür hep gürdü ama kuru olduğu için şampuanla badem yağı ve çamterebentin yağı döktüm iyice gürleşti. Uzun bide tokayla tutturamiyorum topuz yapsam başım ağrıyor resmen ağırlık yapıyor kestirsem kıyamıyorum iki ayda bir kırıkları aldırıyorum popoma geliyor şimdi. Sizce nasıl kullanayım saçımı ara makas attırsam sizce iyi durur mu kapalıyım bide evde açık sadece saçlarım