Zelisblt merhaba. Size birşey sormak istiyorum. Bende 23 aylık bebeğimi dünden itibaren kestim acı oje sürdüm şuan arada geliyor ama görünce istemiyor, asıl sorum şu göğüslerim çok doldu arada elimle masaj yapıp sağmaya çalışsam da olmuyor ağrısı sızısını bilirsiniz. Ne yapmam gerekir Manuel pompa ile az da olsa sağmak diye okudum baya araştırıyorum ama her telden var kafam karıştı. Az da olsa sağsam vs yerine gelmez mi yine süt, siz nasıl geçirdiniz?