Yesmina Bebegim 4 aylik oldu.saglik ocagi kan damlasi verdi.siz neler kullaniyosunuzz.onu icinde paraben var diye kullanmak istemiyorum
Minikbereninannesi Yesmina sıvı paraben idrarla atılıyormuş o yüzden biz sağlık ocağının verdiğini kullanıyoruz
Mervebtnrr Yesmina sağlık ocagindaki bize aşırı kabızlık yaptı kına renginde çok katı bi şekilde yapıyordu sidefer aldık çok memnununuz
Ozlemce Yesmina sidefer kullaniyoruz renksiz olmasi guzel. Yalniz iceriginde seker varmis bilginize. Kabiz vs yapmadigi icin devam ediyoruz.