Merhaba arkadaşlar oğlum sunnet olalı 1 bucuk ay oldu pipisinin etrafı şişlik oldu o kesilen kısım var ya orası doktora götürdük 2 hafta önce doktor duzelir dedi biraz ödem olmuş falan dedi bi krem verdi 10 gün kullan dedi bırak dedi kullandım bıraktık ama hala şişlik inmedi tekrar doktora gitmem gerekiyor galiba böyle birsey yaşayan oldu mu düzeldi mi kizlar yardımcı olur musunuz lütfen 🙏