Ilcenur estağfurullah ne uğraşması, ben de ikiz annesiyim o yollardan geçtim. Forumun da amacı yardımlaşmak ☺️ gece karanlık odaya alıştırırsanız inanın çok rahat edersiniz, 2 saat öncesine kadar uyutmayın bebişlerinizi, karanlık oda için de ısrarcı olun. Tabi ağlama krizlerine girene kadar ısrara gerek yok elbette ❤️ zamanla oturur bunlar. Biz de bilgisizdik, annem bizi çok zorladı, gece asla ışık açmayın diye, karanlıkta hallettik her şeylerini, sağolsun bize çok büyük yardımı dokunmuş meğerse