Ben de ilk aylarda 40dk kadar yatıp emzirmekten sıkılırdım. Hep böyle devam edecek sanıyordum. Ama şimdi 4 aylığız sık ve max.10dk emiyor.
bebeğiniz çok küçük olduğu için sütünüzü tam alamıyor o yüzden okdar çok memede kalıyor☺️
zamanla büyüyüp kuvvetlendikce bu süre azalacak.