Metro hastanesi erkan özer doktorum. Ben gelişim sürecinde hep ona gittim. Ama erken doğum oldu, kendisi şehir dışında olduğu için doğumu Mehmet Yıldırım yaptı. Hiçbir problem yaşamadım. O da çok ilgilendi. Çok detaylı bilgilendirdi. Son muayenemi yine erkan özere yaptırdım. Sadece hastane ve hemşirelerinden memnun değildim. çağırmazsan gelmiyorlar. Bebeğim yoğun bakıma alındı. Sütüm gelmedi. Pompayla sağ dediler. Bildiğin süt gelmeyince kan sağmışım zorlaya zorlaya. Biri de demedi ki bu süt değil, sen damarları zedelemişsin. Bende lohusa psikolojisi bebeğime 1 damla süt gitsin diye bildiğin kıpkırmızı kan yollamıştım onu bile uyarmadılar. Bebeğime mama vermişler 1 hafta. Sonra süt gelince 1-2 hafta sonra mastit oldum, çünkü damarlar zarar görmüştü.