Aleynaktaa Anneler bazı yerlerde bebeklerin solunum sistemi gelişmediği için yastıkta yatırmanın ani bebek ölümüne neden oldugunu okudum. Siz yastık kullanıyor musunuz?
_ADA_ Aleynaktaa oğlum beş yaşında. 3 yaşına kadar hiç kullanmadı. Şimdide yastığa yatıyor ama uyuyunca atıyor kenara. Hala yastıksız uyuyor. Kızımda 15 aylık hala kullanmadı.
kuzey-21 Aleynaktaa ya aslında 2 yaşa kadar yatık kullanmayın diyorlar ama kusarsa direkt genzine kaçabilir bende yastık koymuyorum bebeğim döndüğü için kafası düşüyor yastıktan. Bende çarşafının altına koydum yatağıyla bütünledim hafif kaldırdım
DaisyMom Aleynaktaa bebegim 9 aylik olacak kullanmiyorum duz yatiriyorum.Sadece hasta olsugunda öksuruk tuttugunda duz yattiginda uyuyamiyor o zaman hafif yastik kullandigim oluyor.
elifineylulu Aleynaktaa 15 aylık kızım hiç kullanmadım bildiğim kadarıyla da 2 yaşına kadar önerilmiyor