Arkadaşlar tuvalet eğitimini klozet için değil alaturka tuvalet için nasıl yapmalıyız? Ona alışsın istiyorum direkt. Lazımlık alıp öyle mi geçelim yoksa direkt tuvalete tutma şeklinde mi alıştırayım? Kızım 18 aylık ve eğitime hazır, bezi sevmiyor çişini falan söylüyor.