Pazartesi günü aşı oldum. Gecesinde kolum ağrıdı. Dün de bi anda ateşim çıktı titremeye başladım, mide bulantısı, boğaz ağrısı,halsizlik, iştahsızlık vs aklınıza ne gelirse yaşadım. Bugün de devam ediyor. Böyle belirtiler yaşayan var mı ?
Korona olduğumda bile böyle olmamıştım