Kızlar kızım 3140 doğdu. Hastane çıkışımıx 2970..
40 kontrolün da 4450 grmdı. Bugün 2.ay aşısı vardı. 20 gün oldu tartılalı yani. Bugün 5200 geldi.. Yani 20 günde 750 gr almış. Ve kilosuna az mama takviyesi yapabilirsin dedi.. Bana göre az değil ben mi yanlış biliyorum. Boyu da 54tü 59 cm olmuş.