kubrakurtaksoy ElaZeyAras gecmiş olsun 🙏🏻 zeytinyağını biraz ısıtın bebeğinizin göğsünü ve sırtını iyice yağlayın bunu bir kaç gün yapın faydasını görürsünüz
Songuler ElaZeyAras canım benim oğlan 50 günlükken yakalandı. Balgamlı Öksürük ve burun wkıntısı vardı. Kaç doktora götürdüm .burnunu temizle dediler dewamlı .tıksnmssın bebek dediler. Ama düzelmedi. İğne yapıldı yine düzelmedi. Şehir dışındaydım. Bebegimin kendi çocuk doktorunu aradım durumu anlattım .gel dedi gittim direkmen buhar verdi iki çeşit. İki güne çocugum rahatladı. Tek çaresi buhar. Sakın ewde kendin tedavi etmeye çalışma. Ben ilk günden götürmeme ragmen doktora iki gün sonra cigerine inmişti.sizedw çok geçmiş olsun.Allah ım şifa versin.
ElaZeyAras kubrakurtaksoy çok sağolun. Hemen deneyeceğim. Sıra aldım doktora inşallah cabuk geçer .gitsekte ilaç vermeyecek küçük olduğu için
Minikege Arkadaşım günlük sakızı var, onu eski kullanmadıgın tencerede erit , tencerenin üstünü pamukla kapat dumanı pamuga gecsin onu bebegin sırtına koy ,
ElaZeyAras Songuler sira aldım hastaneye inşallah o zamana kadar gecer . İlk aylikken burnu tikaliydi nezle düşmüştü doktor a götürdüm sürekli burnunu aç dediler asla ilaç vermediler boşu boşuna kaç defa götürdüm bir bilseniz
ElaZeyAras Songuler bugün bir yöntem buldum burnuna serum fizyolojik sikip yüz üstü bacağımın üstüne yatırdim ve sumugu çıktı 😅 fotosunu bile çektim
Eftelyaelin ElaZeyAras ihmal etme derim 2 aylık bebeğim hırıltı ile başladı iki güne göğsüne indi 10 gün hastane de yattık çok şükür geçti şimdi 🙏 ama çok çabuk ilerliyor acil den giriş yapın bence sıra bulamıyorsanız