Bmelis benim oğlum 3 ay 21 günlük. Sabaha karşı uyanıyor, ya kucak istiyor ya da birlikte yatmak. Yanıma alıyorum, mızmızlanınca pışpışlıyorum. Daha uzun uyuyor. Gün içinde de sürekli yanındayım, onunla ilgisi yok. Kendinize yüklenmeyin. 4.ay atağındalar. Benim annem de ben 3 aylıkken işe başlamış. Hiçbir sorun da yaşamadım kaç yaşına geldim😄 iyi ki ekonomik özgürlüğü olan bir annem var diyorum.