Herneyse_00 kahvela Geceleri normal ama gündüzleri terli ve soğuk oluyo oda gaz yapiyo geceleri cikiyo acısı 😔 çok rahat gaz cikarabildigi halde sürekli ıkınıyo
Herneyse_00 Ikra-5561 ne olacak bizim halimiz üşüdü üsüyecek diye manyak oldum gerçekten 😂 hiç eldiven giydirmedim elden üşümezmis çocuk doğduğunda da giydirmemistim ama ayaklar sıkıntı çok gaz oluyo üşüdügün de 😅
Herneyse_00 birfincantuzruhu Bugün tek kat giydirdim sık sık bakicam galiba üstüne patik giydirdigim için terliyo ☹️
kuzey-21 Herneyse_00 ay sıcağa hiç gelmiyorlar tek kat giydir ben kalın kalın giydiriyordum uyumuyordu bile şimdi ince giydiriyorum uyuyor birazda salmak gerekiyormuş 😂
Kelebekce06 Herneyse_00 Terliyorsa üşür , ki normalde bebeklerin el ayak burun gibi uç uzuvları soğuktur . İnce giydir annesi boşu boşuna hasta olmasın terleyip
Sanemyigit123 Herneyse_00 benimde bebeğimin ayakları terliyor ben pudra sürmekte buldum çözümü pudra sürüp çorap giydiriyorum sabah akşam yapsan terlemeyi önlüyor
ecemm-6161 Herneyse_00 hareketleri gece de yap gündüz sık sık tekrar et canım ılık su içir 2 cay kaşığı kadar midesi rahatlar ve yüz üstü yatırmayı dene kucağında koy yada göğsünün altına doğru hafif yastıkladesteklr basınç olsun gazını alıyır
Medusafer Herneyse_00 15 aylık kızıma hiç çorap giydirmiyorum sadece dışarı çıkarken ayakkabi giyeceği için sorar giyiyor