Günaydın…
Benim aylardır beklediğim bir ultrason ve doktor randevum var bugün devlet hastanesinde. Ama lütfen nasıl onu dinlersin demeyin zaten bilenler bilir yaşadıklarımı eşim bebeğimi anneme birakip oradan hastaneye gitmeme izin vermiyor. Annen gelsin baksın diyor annem asla gelmez, çünkü son zamanlarda onlara hiç gitmedim ve neden gitmediğimi anlamıyor beni suçluyor. Pazartesi günü babam arabadan düşüp kolunu bacağını incitmiş evde, annem de onu bırakıp gelmez benimle de arası iyi değilken. Ben de hem babamı ziyaret ederim hem hastane işlerimi hallederim dedim ama kimin umrunda ki… Benim bu randevuya gitmem lazım neredeyse bir yıldır tedavi olamadım.
Kimden gelip bebeğime bakmasını ya da anneme götürmesini rica edebilirim? Ayıp karşılanır miyim? Pek seçeneğim de yok aslında. Yengem var amcamin eşi arabasiyla bebeğimi götürebilir ister kendi bakar ister anneme götürür. Tabi müsait mi nerede ne yapıyor bilmiyorum. Bir de arkadaşım var akşam çalışıyor 5te mesaisi başlıyor, buradan 4:30da çıksa bile yetişir ama evi uzak yerde iki otobüs yapacak gelirken yani ondan böyle bir şeyi önceden söylemeden birkaç saat öncesinden söyleyip çağırmak pek doğru gelmiyor bana.