Ebrunaz1 Merhaba benim de 2 ay 12 günlük bebeğim var 🤱🏻bende kendi yaptıklarımı anlatayım hemen ☺️ Öncelikle bol su💦uyku,çörek otu yutuyorum her sabah ve akşam (su ile beraber 1tatlı kaşığı),bulgur pilavı,dere otu,kuru yemiş,bitter çikolata (acayip süt yapıyor),tahin,pekmez bunlar bende çok şükür süt yapıyor tavsiye ederim 👍🏻Bir de çok emdiği için korkmayın büyümeye başladıkları zaman çok emmek istiyorlar bu güzel birşey hatta benim ebem demişti ki memen yumuşak olduğunda süt bitti diye korkma aksine süt gelmeye devam eder üstelik yağlı süt olduğu için daha besleyici ve doyurucu olur demişti☺️ Korkmayın süt bitmez bol bol emzirin 👍🏻