Balevlat00 Bugun tam 10 gun geciktim bebegim 3 aylik dogumdan sonra 1 kere adet oldum ayin 25inde ve halen olmadim dun test yaptim negatif 5 gun sonra tekrar yapacagim tekrar negatif cikarsa rahatalayacagim testte negatif gormeme ramen halen korkuyorum
tkolcak Deletedmom378 aynı şey benimde bu ay başima geldi 28 günde bır adet olurdum. Genç kizligimdan beridir böyle degismedi . Test yaptım Negatif çıktı. Bır hafta geçti ve bugün çok şükür adet oldum. 35.gunde. 35.gunu geçerse anormal bir durum var demekmiş. Korkmayın yani. Biraz daha sabır 😊
dinle_beni_bi BoyMomm Bende polikistik over var. Daha önce 2 ay geciktiği bile oldu. Ama yine de korkuyorum. Çünkü şuan hiç hiç hiç bebek istemiyorum. Önceden olsa olursa olur nasip derdim. Şimdi diyemiyorum