5 buçuk aylık bebeğim var. Son 10-15 gündür idrarında yoğun koku var. Öncesinde de biraz koku vardı fakat sleepy bez kullanıyoruz koku yapıyor diye duymuştum ona bağladım. Baby turco beze geçtik onu denedik onda da koku devam ediyor. Bu arada bebeğim erkek.Enfeksiyon geliyor aklıma .İdrar rengi normal ateş kusma yok . İnternette biraz araştırdım illa bu belirtilerin olmasına gerek yokmuş enfeksiyon için