Prettywoman91 Merhaba anneler, bebeğim tek göğüs emdiğimde diğeri çok fena sertleşiyo canım acıyor. Onu sağ diyecekseniz. Sağım yaptığımda daha çok süt üretiliyor ve bu seferde göğsüm kızarıyor. Bebeğim 37 günlük. Bu hep böyle mi devam eder ? Göğüsler kendini buna ayarlar mı ne yapmam lazım hiç bilmiyorum. Bilenler bi akıl versin Allah rızası için. Doktor kilo alımı hızlı gidiyor diye 6 saate kadar emzirmesen olur dedi ben nasıl dayanıcam o kadar saat ölürüm acısına 😢
Prettywoman91 betullss ya dimi ben bu cocuga pilav yedirmiyorum süt içiyo nasıl şimdi içme şimdi iç yapıcam ki 🙄 ama doktorumuz hantal bir cocuk olur dedi ve 37 günlük ben taşırken zorlanıyorum daha şimdiden 6 kiloya yakınız 😬😁
Bebeque16 Çok saçma bence mamayla şişirmiyorsunuz ya anne sütüyle alıyor kiloyu sonuçta, alırsa alsın. 6 saat nedir yazık bebeğe. Bir de ruhsal olarak da memeye ihtiyacı var genişlerin kendilerini güvende hissediyorlar, mahrum bırakmayın