Merhaba , ben de bebeğim de covid positif çıktı, bebeğim gün içinde çok mız mız olsa da yemesi, hareketliliği yerinde, ama kaç gecedir uyanıp uzun bir süre ağlıyor bir yeri ağrıyormuş gibi bu gece çok fena ağladı, susturamıyorduk o kadar çaresiz hiss ettim ki kendimi😞yazık ağrıdan çırpınıyordu kendini o tarafa bu tarafa atıyordu ama neresi ağrıdığını anlamıyorum belki de başı ağrıyor, doktorla iletişimdeyiz yemesi, hareketliliği yerindeyse hastaneye gerek yok sadece ağrısı, ateşi olduğunda nurofen vermemi söyledi,
Bebeği covidi zor geçiren anneler lütfen bana biraz anlatın kaç gün sürdü ,ne kadar zorlandılar geçti gittimi tüm sorunları😥