Yavuzseliminannesii Herkese iyi geceler evinde bu makinayı kullanan var mı hangi marka aldınız ve memnun musunuz?
eceunverkanra Yavuzseliminannesii Weweel’in hem sicak hem soguk buhar yapan makinasini kullaniyorum cok memnunum tabi fiyati ucmus onun ama soguk buhar yapan makinasini da kullanip memnun olan arkadaslarim var. Genelde weweel’in urunleri guzel oluyor tavsiye ederim🌸
Deletedmom_101 400 TL ye bi buhar makinesi aldım 10 . Defa kullanmamda çöp oldu bianda su cihazın altına geçti heryer su oldu ve bida çalışmadı havvaca diye bi marka uzaktan kumandalı falandı trendyoldan almıştım
Yavuzseliminannesii Deletedmom_101 iyi araştırmak gerekiyor demek ki birde elektronik eşyalar birazda şans işi😏
Yavuzseliminannesii eceunverkanra teşekkür ediyorum bende o markaya bakayım sıcak havayla soğuk hava üflemesinin arasındaki fark nedir peki
eceunverkanra Yavuzseliminannesii Yani sicak hava buharinin mikrop kirici ozelligi oldugu soyleniyor ama her turlu makinaya gerekli bakim yapilmasi gerekiyor o yuzden bence cok bi fark yoktur. Bir de odanin isisini degistiriyor sicak-soguk buhar, soguk biraz sogutuyor ama cok degil birkac barem dusuyor.
Yavuzseliminannesii eceunverkanra ya çok teşekkür ederim bilginiz için sizdeki hangi modeli peki whc714 whc640 su akıtıyor mu🙈
eceunverkanra Yavuzseliminannesii İkisi de degil, WHC752 bu modeli kullaniyoruz ama biz aldigimizda fiyati bu kadar degildi cok pahalilanmis🥺
Yavuzseliminannesii eceunverkanra maalesef herşeyin fiyatı arttı bende o iki modelden birini tercih edeceğim tekrar teşekkür ederim 🙏🏻