Yaaseemiinn Merhaba güzel annee, çişli bez sayısı önemli ? Bir de de kontrolü. Eğer dr mama derse verin lütfen. Sarılık olmasın. Karnı tok olsa da bir kaç ay hep göğsünüzde olmak isteyecek. Çünkü henüz doğdunu fark etmeli ufaklık ☺️ Sağlık ve mutluluk dolu olsun her gününüz.