Minnieme_ aynı günlerde olmuşuz geçiyor Allah’ın izniyle.. çift maske durdum bir hafta ellerinizi sık yıkayın emzirmeden göğsünüzü yıkayın .. bebiş için burnu tıkanmasın ona dikkat edin.. serum fizyolojik aspiratör açabilirsiniz.. biz Dr a gittik 5. Gün birden tıkandı burun damlası hazırlattı açıldı sonra ama bebeklerde 4-5 aya kadar hastalıklarda ateş olmayabiliyormuş.. sarılık dönemi geçmiştir sanıyorum yine aşırı uyku hali uyanamama halsizlik sayılıyormuş bol bol emzirin besleyin tek şifası inşallah ..