Kubra0008 Arkadaşlar 27 günlüğüz henüz, bebeğimin kakası cıvık bi halde altını açıp gaz çıkarırken onla beraber kakası da su gibi geliyor, çok ufak olduğumuzdan normal mı yoksa üşütmüş olup ishal mı 😓yoksa ben mi evham yapıyorum ? Sizlerde durum nedir ?
FeriDeniz Kubra0008 çok normal. Yenidoğan sayılır hala bebeğiniz. Anne sütüyle beslenen bebeklerin kakaları sıvı gibi, hardal rengi olur ve içinde susam tanesi gibi şeyler vardır. Böyle ise hiç korkmayın. 😊
endegerlimoglumm Kubra0008 benim bebeğim de o zamanlar öyleydi nasil korkardım usuttum ishal oldu diye. herkesde bu ishal usutmus derdi jstelik. ama zamanla gecti daha kati oldu icini ferah tut
Hazalss Hayır olması gereken anne sütü kakası korkma canım günde kaç kez yapıyor 4-5ten fazlaysa o zaman ishal denilebilir