Busraaa333 benim bebeğim 4 aylık 1,5 aylıktı ultrasonda sol bacağı sağ bacağına göre kıkırdak kalmış denildi 3 ay kontorlünde gene bakıcaz dedi biraz ilerleme var sonra 5 ay yine bakalım denince bende başka doktora koç üniversitesi hastanesine götürdüm ordaeski ultrasonlarına baktılar ve yeniden ultrason çekildi hiç bir sorun yok bazı hastaneler para için yapabiliyor başka doktorada götürün hem içiniz rahatlar hemde birdaha o hastaneyi tercih etmez sağlık bakanlığına şikayet edin ben öyle yaptım ne faydası oldu bilmiyorum ama insanları para kazanmak için üzmemeleri gerekiyor ultrason ücreti alabilmek için… geçmiş olsun 🙏