sakın siz karışmayın bebisin işine, onlar çok akıllı çok iyi biliyorlar nasıl emeceklerini, eskilerin bir lafı vardır ACIKINCA YER diye, doktorumuz da aynısını demisti sasirmistim, ama çok doğru, zaman zaman degisiyorlar kimi zaman seyrek kimi zaman sık istiyorlar biliyorlar ihtiyaçlarını hiç dertlenme canım, sarılık olma ihtimali zamanlarını da geçirmişsiniz ohh, ama sütün çoksa o kadar çok emmediginde mutlaka sagmalisin sütünü arada Allah muhafaza mastit olmayasın, sağ at buzluğa, kolay gele canım