asilhan_20 benim bebeğim daha 1aylikti koronaydi bizden bulasmisti o kada dikkat etmemize rağmen sürekli emzirdim ki emzirme dediler hep dinlemedim biz o şekil atlattık uzun süreçti ama. Bana doktorum dolven ve calpol ver demişti bu şekil atlatmistik, bebeğiniz büyük en azından bol vitaminli şeyler yedirmeye çalışın coooookk geçmiş olsun rabbim onları kötü hastaliklardan korusun 🙁🙁