EdosB Herkese merhaba bebeğim 3 aylık ve ellerini yiyiyo, bunun bir sürü farklı sebebi vardır ama görüntüsü tatlı görünse de sebebini anlayamıyorum. Tok da olsa yiyiyor resmen
Klymeneninatlasi EdosB keşif zamanı ☺️ Engel olmayın ☺️ Doktor ellemeyin ilerde öğürene kadar ellerini ağzına sokacak demişti 😔
1Nisa1merve EdosB el ve parmak yeme yazınca baska bisey sandım 🤣😀🤣🤣😀😀🤣 keşifte su an ellerini bi tanışın ayaklra geçecek. Açlıktan degil meraktan en cok🥰😚😍 minnoş