crazymommy2021 üzülme cnm cok normal herzman bir olmz stres yaparsan gider asil hem bebek emdikce sut gelir sen bebeğinle arani iyi tut sütum yok deme sütun küser demislerdj bana kulağıma küpe oldu hep var dedim oğlumlada cok bağlıyız 2 yasinda sutten kestim sadece anne sütü içiyodu yemek çok az yerdi o yüzden kesmek zorunda kaldm suan 6 ay olck keseli ve bnm sütum hala var sıkınca geliyo yada böyle bebeğimi düşünsem mesela şuan bile göğsüm sizliyo o süt olayini hala hissediyorum ne büyük nimet emzrmek kessem bile hala var göğsümde buda iste düşüncemle alakalı galiba