Maral_sultan 29 günlük bebegim. Ilk 3gün sütüm gelmedi sonrasinda gögüslerim dop doluydu süreklk süt akiyordu emzirmesem bile .. sonra birden azaldi 🤷♀️ Pompayla sagdigimda tek gögüsten 10-30ml arasi süt geliyordu sadece oda zar zor masaj yapa yapa okadar geliyordu.
benim denediklerim; her ögünde mutlaka dereotu, tahin helvasi incir hurma kuruyemis BOL SU!
bunlari yaklasik 1 hafta yedim. + saglik ocaginda ki ebe bana süt arttirici damla önerdi kendisi de kullanmis GALACTAGO suya damlatip iciyorsun. Hic tadi biseyi yok ben kolaylikla iciyorum. Damlanin faydasini cok gördüm. Günlük 2-3 fincan rezene ve humananin emzirme cayini iciyorum. Ve son olarak bebegim emmese bile mutlaka 2 saatte bir gögüslerimk sagdim. Yani damla, emzirme cayi ve emzirme/süt sagmak benim isime cok yaradi. Gögüslerimden sütümün arttigink anlayabiliyorum