Minisin_annesi umarım o aldığınız kötü koku ölü bir fare daha değildir,yoksa yavrulamış olma ihtimali aklıma geldi 🤦🏼♀️
bir keresinde annemin yazlığına da girmişti.bir komşusu yapışkan aldırmıştı fakat yapışkanın üzerine koyduğun peyniri eldivenle koy,elinin kokusu peynire geçerse anlar yemez demişti.eldivenle koydu annemde peyniri ertesi gün yakalndı fare.can verene kadar bağırmış kurtulabilmek için,ben duyunca yine de çok kötü hissetmiştim kendimi 🥺ama yapacak bir şey yok girmeseymiş 🤦🏼♀️